Monday, December 03, 2007

Astaghfirullah..


Astaghfirullah rabbal baroya
Astaghfirullah minal khothoya

Ya Ilahi ya Tuhanku
Ampunilah dosa-dosaku
Aku rindukan kehadiranMu
Sepanjang jalan hayat hidupku
Tiada berharap hanya dariMu

Ya ilahi mohon padaMu
Penuh harapan petunjukMu
Aku tersesat di jalan ini
Tak tahu lagi arah kembali
Tuntunlah aku ke mana pergi

Astaghfirullah rabbal baroya
Astaghfirullah minal khothoya

Ya Ilahi ya Tuhanku
HambaMu ini menujuMu
Jiwa ragaku jadi belenggu
Hanya rahmatMu selamatkanku
Relakan aku dekat padaMu

Astaghfirullah rabbal baroya
Astaghfirullah minal khothoya

Ya Allah ya Ilahi
Ya Allah...

Ya Ilahi,
Pandanglah kami
Dan curahkan belas kasihMu
Agar ku dapat keredhaanMu..
Marshanda,
Drama Anak Adam,
Indonesia



2 comments:

Anonymous said...

Akm...

Bila free, saya nak temuramah tentang dilemma MPP Pro Mahasiswa dalam MPPUSM kini?

Call saya segera, 0194241683

http://zainulfaqar.wordpress.com

BiSkUtZ LeMaU said...

Lagu ni memang best... suke dengar..