Monday, June 22, 2009

Ahmad Hanaffi Sidqi b. Ahmad Faizal

~Adik dan bangchu pd hari para wali saya nak serahkan tgjungjawab pada insan lain...

Assalamualaikum wbt.


13hb dilahirkan ke dunia..namun, matanya terpejam rapat sbb lemas sewaktu dilahirkan..shingga ke 19hb dia ditempatkan di ICU GH Penang..semakin hari, harapan kami terutama bangchu dan kak kinah makin berbunga..sbb ada proggression yg baik. badannya sudah bertukar warna dari biru sbb kekurangan oksigen ke merah dan ke warna kulit asal dia dijadikan Allah, putih melepak. muka dia lebih mcm bangchu dan kulit dia ikut kak kinah..


Indah sekali nama diberi..AHMAD HANAFFI SIDQI B. AHMAD FAIZAL..


Hari-hari seterusnya memudarkan harapan kami dan hanya pada Allah kami memohon agar segalanya yg terbaik utk Hanaffi dan mak dan ayahnya..

Akhirnya, Allah katakan nak simpan Hanaffi utk mak dan ayahnya di syurga..


19hb Jun 2009 jam 1130 pg..Hanaffi mungkin dah pun berjumpa dgn Nabhan, sepupu dia (anak cikzai dan chik midah)..juga dgn abg2 saya yg tak sempat pun saya jumpa sbb sy tak lahir pun lagi waktu tu..abg zainal, abg ismail dan abg khairi..


TAKZIAH utk Bgchu dan Kak Kinah drp adik, bgjan, mak dan seluruh ahli keluarga kita..

Semoga bgchu dan kakkinah tabah hadapi semua ni..

Bgchu jg kak kinah, jgn biar kak kinah lonely..sbb takut setan kacau dia dan bisik yg bukan2..IA, bila bgchu dan kak kinah berjaya lalui ujian yg hebat ni, naiklah darjat kalian di sisi Allah..


Adik, bgjan, mak dan semua berpuas hati dpt ada dekat dgn bgchu dan kak kinah saat diperlukan..Byk benar hikmahnya adik ditakdirkan berjodoh dgn bgjan..makin terasa hikmahnya lepas mcm2 yg dh jadi ni..yg kita tak jangkakan dan rancangkan pun..


P/S: Adik syg sgt kat bgchu..adik doakan ada pengganti Hanaffi tak lama lgi..bukan sorg, bahkan biar lebih ramai lg...bak kata bgjan, " Cuba lagi, Bangchu!" hhihihi...



Salam syg,

Adik..

23 Jun 2009

TSB


1 comment:

SI Gagik said...

Bes la bgjan!