Sunday, May 30, 2010

First Anniversary Esok!



Assalamualaikum wbt.

Alhmdulillah, dah setahun dah usia perkahwinan kami. mcm tak percaya ja. rasa mcm dah lama ja kawen. sbb rasa mcm dah kenal lama walaupun pada hakikatnya betul2 tgk muka pada 31 mei 2009.

Sempena anniversary ni, orang nak mintak maaf byk2 kat abg atas salah silap orang sepanjang jadi isteri abang ni.Orang ni macam budak2 lagi. byk sangat yg org taktau. kdg2 jadi malas, kadang2 terlebih rajin. orang mintak maaf sgt terutama sejak akhir2 ni org kerap susahkan abg. kerap ajak p klinik la, kerap suruh picit belakang la, xdpt nak masak kat abg, bau nu takleh bau ni takleh. tak reti nak jawab bila abg tnya nak makan apa. abg kerap kena tlg buang muntah org, kena tlg org buat kerja2 rumah dan mcm2la..org tido ja byk lani. mintak maaf byk2...org tau org ni tak betul2 jadi isteri solehah lgi..

TAPI...yang orang tau..

Abg dah pun jalankan semua kewajipan abg kat org. takdak 1 pun yg tertinggal. abg tak pernah marah org, tak pernah abaikan org. selalu cuba puaskan hati org walaupun kdg2 hati abg sendiri tak puas. lagi yg paling best, abg syg mak org mcm abg syg kat org jugak. tu yg org lagi syg kat abg. org tak mintak apa dah..selain daripada abg terus jadi suami yg mcm abg yg lani kat org. tu ja..

insyAllah, semoga Allah panjangkan jodoh kita sampai kat syurga sana..abg tlg redhakan org noo..redha abg tu boleh bg jaminan org dpt syurga..

Erm, setkat tu dulu la abg. ni nak muntah lg ni rasa. k, salam syg utk abg..

Assalamualaikum wbt.

Yang benar,
Orang..
30 Mei 2009

6 comments:

Nooreena said...

Tahniah Gayah! Doakan untuk rin jugak tau. ;)

Nur_eman said...

Salam gayah =)
jaga diri bebaik tau..
jaga baby baik2 jgk k..

sweetnye couple dlm gmbr tu (^^,)
jeles2..hihi
makin berseri muka bakal ibu ni..
kat umah gayah ka tu?
ish,bila la boleh p umah gayah ni..
hmm, insyaAllah satu hari nt..

ok gyh,sabaq byk2 na..
ujian pra-ibu..
spya bersedia,nt dh jd ibu lg mcm2 ujiannya..kan2?

ok,syg fillah..
moga ukhwah kita selamanya keranaNya..Aminn

-kak aza- said...

alhamdulillah...

dapat bau berita baik daripada entry ni...^_^

benarkah?

Shahira Elani Mat Daud said...

happy anniversary to both of u!! n congrate to become a mom soon..

Siti Rogayah Bahari said...

salam...makasih semua..

lani dah ok byk dri dulu alhmdulillah...alahan makin kurang. 3-4 hari sekali ja muntah2. kalau dulu tiap2 hari 2-3 kali..

trm kasih atas semngat dan doa semua...=)

Ana Murrabi said...

tahniah kak!! :)